Aanmelden cursus

Op deze pagina vindt u de inschrijvings- en annuleringsvoorwaarden.

Aanmelden:

Voor inschrijving kunt u onderstaand formulier gebruiken.
Na inschrijving ontvangt u van ons een bevestiging van uw inschrijving op het opgegeven e-mailadres en enige tijd later ontvangt u per e-mail de factuur op het opgegeven factuuradres.
Wilt u dat er een ordernummer op de factuur vermeld staat, vult u dit dan in bij uw inschrijving.

Uw aanmelding is pas definitief wanneer u van ons een bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
Aanmelden gebeurt altijd onder voorbehoud van voldoende plaats voor de desbetreffende cursus.
De cursus vindt plaats onder voorbehoud van voldoende deelnemers.

Het cursusgeld dient vóór aanvang van de cursus voldaan te zijn.

Wilt u graag een cursus volgen, maar kunt u niet op de genoemde data? Laat het ons weten via het Contactformulier en wij houden u op de hoogte. (Vermeld a.u.b. om welke cursus het gaat.)

Voorwaarden:

Annuleren kan uitsluitend schriftelijk.
LET OP: De cursussen zullen alleen doorgang vinden bij voldoende inschrijvingen. Twee weken van tevoren wordt bekend gemaakt of de cursus door zal gaan.
Tot 2 weken voor aanvang van de cursus is annulering kosteloos mogelijk.
Bij annulering binnen 2 weken voor aanvang van de cursus bent u het volledige cursusbedrag verschuldigd.
Als u verhinderd bent dan is een plaatsvervanger van harte welkom. Wij verzoeken u dit
vóór aanvang van de cursus schriftelijk aan ons door te geven.

Indien u de cursus tussentijds beëindigt, vindt er geen restitutie van de betaalde kosten plaats.
Mocht u bij afwezigheid van de inhaalmogelijkheid gebruik willen maken, dan zijn wij
genoodzaakt u hiervoor een bedrag van € 250,- excl. BTW in rekening te brengen.


Aanmeldingsformulier Leergang PassiefBouwen


*Velden met een sterretje zijn verplicht om in te vullen.
Aanhef:*
Dhr.
Mw.
Voorletter(s):
Achternaam:*
Bedrijfsnaam:*
Functie:*
Postadres en nummer:*
Postcode en plaats:*
Telefoonnummer:*
Persoonlijk e-mailadres:*
Voor ontvangen praktische cursusinformatie; geen algemeen adres.
CC e-mailadres
Voor een tweede ontvanger.
Ordernummer:
Wordt vermeld op factuur.

Wij versturen de factuur bij voorkeur digitaal. Hieronder kunt u het e-mailadres daarvoor opgeven.
Is dat niet mogelijk, vult u dan een factuuradres is.
Factuur e-mailadres:
Factuuradres en nummer:
Postcode en plaats:

Ik wil mij inschrijven voor de volgende cursus(sen):*
Basiscursus Passief Bouwen [ntb najaar 2017]
Rekenen met PHPP [n.t.b. in 2017; we houden u op de hoogte]

Voor de cursus Rekenen met PHPP heeft u de PHPP-NL rekensoftware nodig. Geef hieronder aan of u hier meer informatie over wilt ontvangen.
Ja, ik wil graag meer informatie hoe ik de PHPP software kan bestellen.

Let op: Voor de cursus Rekenen met PHPP heeft u tijdens de cursus een laptop nodig om te werken met de PHPP-NL rekensoftware.
U dient deze laptop (en de software) zelf mee te nemen.

Is één van onderstaande opties voor u van toepassing?

Ik heb al eerder een cursus gevolgd en krijg daarom 10% korting.
Ik ben lid van Stichting PassiefBouwen.nl en krijg daarom 15% korting.
Ik ben een relatie van een lid van Stichting PassiefBouwen.nl en krijg daarom 15% korting. (Alleen geldig met referentie.)
Ik heb een event bezocht en daar een kortingscode ontvangen. (Vul hieronder in.)
Geen van bovenstaande
Mijn referentie:
Mijn kortingscode:
NB: stapelen van kortingen is niet mogelijk.
Bij uw inschrijving zal worden gecontroleerd of de korting terecht is.
Één soort korting per inschrijving.


Eventuele opmerkingen:
Ik ga akkoord met de Voorwaarden. (Zie boven het aanmeldingsformulier.)